Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Айде и от мен честито в скоро време и аз ще изригвам с 33...


    ПП:следва продължение.....

    Comment


    • #92
      още по темата ...

      Събирам информация за картера. Подлежи ли на ремонт този и от по-малък боксер ше пасне ли картера ?
      Attached Files
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #93
        Мисля, че картера е от стомана и няма проблем да се изправи.
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #94
          Картера мисля е чогунен изправя се !
          Ама според мен го изправи когат дойде време за смяна на маслото !
          Ако си го сменил вече карай така !
          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

          Comment


          • #95
            Е*ал съм го маслото, няма да го чакам да цъфне ... свалям го при първа възможност ...
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #96
              Най-важното при картера е той да е прав в предната част, от зад не го бърка чак толкова. Засега те е спасило това, че отпред е крив само от едната страна. Картера няма проблеми да се изправи, но както казва Лисан "По-добре леко да се изпане", та ако ти се занимава може да го издуеш малко за да си сигорен,че няма да имаш проблеми.
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Comment


              • #97
                Крис,картера се изправя,братле,но с нагряване.Намери някои с оксижен.Вярно,че после пак трябва да го боядисаш,но няма да ти мръдне горе,където са дупките за болчетата.Като гледам по снимките,да не забравиш да оправиш и изпускателните тръби,че и те са се изкривили или по точно сплескали.Давай смело!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #98
                  Ама сте капацитети...
                  Бате от бакелит е картера,така че сваляш и с чука млатиш,но при първа възможност сваляй картера.Най-добре виж при Лисан или Яворчо за нов картер.
                  Колкото за изпускателните тръби имам съмнение,че са си такива щото на мойта бяха абсолютно по същия начин.Нидей ги бара,засега.
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                  Alfa Romeo 33

                  Comment


                  • #99
                    То за тръбите,твойто е като една много стара,почти като виц история.Станала е в Пловдив . в квартал Тракия.На един блок,най-голямия зор били кафявите кръгове,които архитектите били заложили в боядисването на блока.Оказало се,че не били проектирали нищо такова.Просто това били лекета от чашите им за кафе,върху чертежите.Тръбите.трябва да са си кръгли,а не сплескани
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • На изпускателните траби нищо им няма така са си само картера смени колкото се мойе по скоро толкова по добре както кааха колегите не е проблем да се изправи не е задалжително да си земаш нов
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • Картер от по-малък боксер става, но с преправяне за тръбите от него към главите, което е равносилно на това да си изправиш твоя картер...
                        ...естествено идеалният вариант е да се сложи "прав" такъв от 1.7 16V
                        Ето картер на 1.5 например, който може да се монтира на 1.7 16V, но проблем е липсата на отвори към главите...
                        Attached Files
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          То за тръбите,твойто е като една много стара,почти като виц история.Станала е в Пловдив . в квартал Тракия.На един блок,най-голямия зор били кафявите кръгове,които архитектите били заложили в боядисването на блока.Оказало се,че не били проектирали нищо такова.Просто това били лекета от чашите им за кафе,върху чертежите.Тръбите.трябва да са си кръгли,а не сплескани
                          Ооо ти веднага да блеснеш колко си разбирач на 33.
                          Аз от блокове не разбирам и от тръби също,но явно ти си светел на инжовете като са правели генерацията.
                          Казвам му,че не е необходимо да си изправя генерацията-що за тъпотия...карал съм кола години така и няма проблем,излишно вкарване във филм.Аз даже виждам и масло по двигателя,ооо трябва основен ремонт не може да има течове,а и щангата е ръждясала трябва да я свали и пребоидиса,че хваща ръжда.
                          Като сме почнали с вицове сети се за това-не е слон,това е африкански слон.
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                          Alfa Romeo 33

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Тръбите.трябва да са си кръгли,а не сплескани
                            Нищо лично, но аз не виждам къде са сплескани, изглеждат екстра...от всички снимки единствено по картера се виждат поражения
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
                              Ооо ти веднага да блеснеш колко си разбирач на 33.
                              Аз от блокове не разбирам и от тръби също,но явно ти си светел на инжовете като са правели генерацията.
                              Казвам му,че не е необходимо да си изправя генерацията-що за тъпотия...карал съм кола години така и няма проблем,излишно вкарване във филм.Аз даже виждам и масло по двигателя,ооо трябва основен ремонт не може да има течове,а и щангата е ръждясала трябва да я свали и пребоидиса,че хваща ръжда.
                              Като сме почнали с вицове сети се за това-не е слон,това е африкански слон.
                              То и аз си я карах две години така и нямах проблеми.Ако ми прегледаш постовете,ще видиш,че винаги говоря нещата да се правят разумно,а не да буквоядстваме.В тоя случай , от това,което виждам,удара е бил по тръбата и от там в картера.Така и така ще ръчка,не е ли добре да оправи и тая каша.Иначе и двамата сме прави и както казва чичо Соломон и ти си прав,ама тръбата е малце свита.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Извинявам се на всички!Сега пак огледах нещата и разбрах,че съм писал пълни глупости за тръбите.Не знам как е станало,но бях убеден,че са сплескани.За гавраджиите трябва да поясня,че ги гледах на съвсем трезва глава.Тръбите са много добре и...останалото го знаете!Като се видим,черпенето е от менеИзвинявам се и на колегата Vikoalfa
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X